Regulamin CME Planeta Piękna Da SPA
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .
CME Planeta Piękna Da SPA powiązany ze stroną internetową www.planetawolbrom.pl której właścicielem firmy jest LIBRE ANITA BUGAJ z siedzibą: ZADROŻE 81, 32-353 TRZYCIĄŻ, Polska, NIP: 5732527778 e-mail: Bugaj.anita@wp.pl,
Klienci CME Planeta Piękna Da SPA są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień. Skorzystanie z oferty CME Planeta Piękna Da SPA oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
§ 1. Godziny otwarcia
- CME Planeta Piękna Da SPA świadczy usługi przy ul. Cegielnianej 42 I piętro, 32-340 Wolbrom, od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-20:00, 8.00-12.00 (tylko na zapisy) soboty 8.00-13.00 (tylko na zapisy)
- Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas:
absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu ).
§ 2. Umawianie na wizyty
- Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
- Wszystkie zapisy w CME Planeta Piękna Da SPA są potwierdzane. Jeśli wtedy wiedzą Państwo, że nie przyjdą – prosimy niezwłocznie odwołać wizytę telefonicznie lub poprzez SMS zwrotny na nr 511 377 038, o niemożliwości pojawienia się na wizycie, bardzo to szanujemy i doceniamy. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia traktujemy ją jako wizytę która się odbędzie
§ 3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W CME Planeta Piękna Da SPA obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni czy toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
- W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie Klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, to maksymalnie 10 minut. Spóźnienie powyżej 10 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, a jego koszt to 100 % ceny. Spóźnianie Klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować telefonicznie niezwłocznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
2 .W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 20 minut) klient musi liczyć się z odmową
wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu. - W wyjątkowych sytuacjach obsługa w CME Planeta Piękna Da SPA dopuszcza okres oczekiwania Klienta w poczekalni do 15 minut.
§ 4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
- W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę CME Planeta Piękna Da SPA nie później niż 24 h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
- Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, tracą przywileje zapisów priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Trzykrotne niezastosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania usług w CME Planeta Piękna Da SPA, lub przedpłatami 100%.
§ 5. Karnety na zabiegi
- W razie rezygnacji z wizyty (karnet) należy powiadomić obsługę CME Planeta Piękna Da SPA nie później niż 24h przed planowaną wizytą.
- W razie braku odwołania z wyprzedzeniem, wizyta (z karnetu) jest automatycznie ściągnięta przez system komputerowy jako wizyta, która się odbyła i przepada.
§ 6. Strefa ciszy
- CME Planeta Piękna Da SPA podzielony jest na dwie strefy:
a. głośną-recepcja, w tej strefie można wykonywać krótkie rozmowy telefoniczne , dokonywać zapisów i uzyskiwać pomoc we wszystkich sprawach, manicur i pedicure, strefa aktywna EMS, bawialnia
b. cichą-zabiegową, w strefie cichej obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. Dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas Państwa zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu. Prosimy uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem!
§ 7. Wizyty w towarzystwie
- Na terenie CME Planeta Piękna Da SPA nie obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, ale liczymy na ich dobre wychowanie. Wszelkie Szkody ponosi właściciel zwierzaka
- Na terenie salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i e-papierowów.
- Jeśli przychodzicie Państwo na zabieg z dzieckiem lub dziećmi, prosimy o pozostawienie ich w bawialni, oraz zapoznaniu się z jego regulaminem. Dzieci nie mogą zakłócać innym relaksu i ciszy obowiązującej w Stefie relaksu. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
- Klientka bądź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w CME Planeta Piękna Da SPA.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.
§ 8. Formularze, kartoteki i poufność informacji
- CME Planeta Piękna Da SPA działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
- Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
- Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Salonie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
- Formami kontaktu z Salonem są:
a. numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej:511 377 038. adres e-mail:Bugaj.anita@wp.pl, oraz formularz kontaktowy na stronie WWW.planetawolbrom.pl .
c. fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/planetapiekna.wolbrom/ - W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami. Personel CME Planeta Piękna Da SPA nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
§9. Bony, vouchery, zaproszenia
- Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w CME Planeta Piękna Da SPA są wydawane na określony czas i dla konkretnej osoby, przypisane do systemu komputerowego i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności.
- Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia bonu, vouchera lub zaproszenia, kiedy straci on swoją ważność.
- Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na gotówkę.
- Bony, vouchery i zaproszenia mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
- Bony, vouchery, zaproszenia nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
- Bony, vouchery, zaproszenia można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
- Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania
zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości.
§ 10. Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie menager CME Planeta Piękna Da SPA abyśmy mogli naprawić sytuację.
- Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.
- Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu.
- Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
- Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
- Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 30 dni.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§11. Lista rezerwowa
- Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
- W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą na liście.
- Z uwagi na powyższe, prosimy, aby Państwo niezwłocznie powiadomili obsługę CME Planeta Piękna Da SPA o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Pozwoli to na korzystanie z naszych usług osobom oczekującym na liście rezerwowej.
§13. Zmiany w Regulaminie
- O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej www.planetawolbrom.pl , CME Planeta Piękna Da SPA zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług.
- W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
- Wszystkie osoby przebywające w CME Planeta Piękna Da SPA zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.
- Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem
odpowiedzialności CME Planeta Piękna Da SPA za przeprowadzony zabieg. - W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.
- Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025r. i obowiązuje do odwołania.